عمق دید

سبک زندگی ، بخش حقیقی و اصلی تمدن نوین اسلامی

عمق دید

سبک زندگی ، بخش حقیقی و اصلی تمدن نوین اسلامی

عمق دید

امام خامنه ای : بخش حقیقی ،آن چیزهایی است که متن زندگی ما را تشکیل می دهد ،که همان سبک زندگی است ،این بخش حقیقی و اصلی تمدن است . اگر در محیط اجتماعی ما گفتمانی به وجود بیاید که ناظر به رفع آسیب ها در این زمینه باشد میتوان مطمئن بود با نشاطی که نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران دارند ، ما در این بخش پیشرفت های خوبی خواهیم داشت .

گزارش جلسه پنجم سبک زندگی + فایل صوتی

دوشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۱۳ ب.ظ

جلسه پنجم سبک زندگی توسط دکتر یامین پور برگزار شد . این جلسه آخرین جلسه از سلسله جلسات سبک زندگی بود که با حضور دکتر یامین پور برگزار می شد .قرار بر این شده که این جلسات با موضوع سبک زندگی توسط اساتید اهل فن دیگری با مشاوره و همکاری دکتر یامین پور درآینده نزدیک پی گرفته شود. و همچنین دکتر یامین پور قول مساعدی دادند که جلسه ای با موضوع تحلیل فضای سیاسی انتخابات با سخنرانی ایشون در مسجد جامع ابوذر برگزار بشه که زمان آن متعاقباً اعلام خواهد شد.


 دانلود فایل صوتی جلسه پنجم





۹۲/۰۲/۳۰ موافقین ۱ مخالفین ۰
عمق دید

نظرات  (۳)

سلام. با آرزوی قبولی طاعات و عبادات.

من از شما و همه ی دوستانی که دست به این کار بزرگ زده و در جبهه ی تهاجم فرهنگی سرباز ولایت شده اید صمیمانه ممنونم.

برای قدرتمند شدن هر چه بیشتر نیرو ها لازم است دوستان با هم همکاری کنند .

اگر مایل هستید بنده را نیز در این امر بزرگ شریک کنید و با نام راه استاد لینک نمایید تا مطالبی را که از اساتیدمان یاد گرفتم را نشر دهم . ان شا الله .

خبرمان کنید .

ممنون از بازدیدتان

یا زهرا سلام الله علیها

 

 

با سلام

به وبلاگ حقیر سر بزنید و 2 نامه را که نوشته ایم در صورت امکان امضاء کرده و به دیگر دوستان فضای مجازی نیز اطلاع دهید که امضاء کنند. نامه اول خطاب به دکتر احمدی نژاد و تقدیر از زحمات 8 ساله ایشان می باشد. نامه دوم خطاب به رییس قوه قضائیه در راستای محاکمه فتنه گران دروغگوی سال88 و دشمنان رای ملت می باشد که متاسفانه 4 سال است به دلایل نامشخص به تاخیر افتاده است. منتظر حضور و همکاری شما




۰۳ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۲۳ جشنواره وبلاگ نویسی واجب فراموش شده

جشنواره وبلاگ نویسی واجب فراموش شده ( با موضوع امر به معروف و نهی از منکرو... ) به همراه اهدا 6 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به نفرات برگزیده – آخرین مهلت ثبت نام 25/7/92- جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وبسیات sjavan.irمراجعه نمایید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی