عمق دید

سبک زندگی ، بخش حقیقی و اصلی تمدن نوین اسلامی

عمق دید

سبک زندگی ، بخش حقیقی و اصلی تمدن نوین اسلامی

عمق دید

امام خامنه ای : بخش حقیقی ،آن چیزهایی است که متن زندگی ما را تشکیل می دهد ،که همان سبک زندگی است ،این بخش حقیقی و اصلی تمدن است . اگر در محیط اجتماعی ما گفتمانی به وجود بیاید که ناظر به رفع آسیب ها در این زمینه باشد میتوان مطمئن بود با نشاطی که نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران دارند ، ما در این بخش پیشرفت های خوبی خواهیم داشت .

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۲ ثبت شده است

جلسه پنجم سبک زندگی توسط دکتر یامین پور برگزار شد . این جلسه آخرین جلسه از سلسله جلسات سبک زندگی بود که با حضور دکتر یامین پور برگزار می شد .قرار بر این شده که این جلسات با موضوع سبک زندگی توسط اساتید اهل فن دیگری با مشاوره و همکاری دکتر یامین پور درآینده نزدیک پی گرفته شود. و همچنین دکتر یامین پور قول مساعدی دادند که جلسه ای با موضوع تحلیل فضای سیاسی انتخابات با سخنرانی ایشون در مسجد جامع ابوذر برگزار بشه که زمان آن متعاقباً اعلام خواهد شد.


 دانلود فایل صوتی جلسه پنجم





عمق دید
۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۲:۱۳ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳ نظر


ان شاالله جلسه پنجم  از سلسله جلسات عمق دید چهارشنبه 25/اردیبهشت/92 باحضوردکتر یامین پور بعداز نماز مغرب و عشا در مسجد جامع ابوذر برگزار میشود.

(آدرس : انتهای خیابان پیروزی - بلوار ابوذر - بین پل چهارم و پنجم)




عمق دید
۱۷ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۹:۳۷ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲ نظر

دراین جلسه دکتر یامین پور ،به مسئله چالشی اشتغال و تحصیل زنان از منظرجامعه دینی پرداختن که در زیرمشروح مباحث مطرح شده تقدیم میگردد.


دانلود فایل صوتی جلسه چهارم 


سبک زندگی

اشاره ای به جلسه قبل

در جلسات قبلی سعی براین بود که زمینه های نظری بحث سبک زندگی مطرح شود و به خصوص در جلسه قبل که کنکاشی در مباحث اندیشگانی حضرت امام خمینی (ره) و همچنین تشریح نسبت بین سبک زندگی و حوزه اخلاق و اعتقاد صورت گرفت .. (مابقی در ادامه مطلب)

عمق دید
۰۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۶:۲۰ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱ نظر